Those folk singer guys


I wish the doc focused less on them. Seemed like when they were on the screen the time really dragged. Their music and lyrics were pretty obnoxious.

reply

[deleted]

They were horrible beyond belief. I was so embarrassed for them. The very definition of cringe.

reply

You mean Jesse Pinkman and his sugar daddy?

Yeah they were awful. The only interesting one was the very first guy. I wish they'd have talked to more people like him.

reply

painfully bad music--and this is coming from someone who actually has a soft spot for backyard banjo music. The banjo player in this crapfest seems to know one chord that he just strums over and over while he "sings" tonelessly. No wonder they don't do open-mic nights anymore, I'll bet they got boo'd off the stage. And not because their songs are so shocking. Just cuz they suck.

reply

Lol I came here to comment on them. Okay so they want to be shocking with their songs. But they can't sing or play worth a damn!!!

reply

Both those bands were really bad and creepy. The Manson looking dude with the guitar and that ridiculous punk band singing songs about "Zodiac." People who are over fascinated with serial killers have something wrong with them, this movie is full of creeps.

reply

I mean, I'm very interested in serial killer. More in an academic like sense if that makes sense... Those banjo players namd were just horrible. Idk why they were on here, by far the worst part. Art dealer for Gacy was the most interesting.

reply

Yea I agree. Their music sucked ad they had nothing interesting to add... Unlike say... The guy who was the art dealer for John Gacy, that *beep* was very interesting imo. I'm someone who is very interested in serial killers, but I'm not interested in watching a movie about other people who are unless they have a lot of personal interactions or stories involving serial killers. Two people who play banjo/guitar and sing *beep* fanboy songs about serial murder are not what I wanna watch a documentary about. Definitely the worst part, couldn't believe how much time was focused on them.

reply

Yeah I agree, they stunk....they're lyrics were boring and they aren't great musicians. 😩

The artists were fantastic though!!

reply