there are no zombies in sight.


Damn. this is the worst zombie film ever made. There is no zombies, gore, sex, action, or acting. This isn't a very fun movie. At least it tried though.

reply

[deleted]

I just watched this on the horror channel last night! So YOU'RE the guy responsible.

I've always wanted to see it but now....well.....I've seen worse.

Out of curiosity, did you have to edit much?

reply

[deleted]

so mr gchester... your an employee of that bastian of all things great zone horror uk, personally I love your channel and take a certain "camp" enjoyment from many of the movies you show...

What I would say is that I'm a little worried by the attitude you seem to be displaying (towards this movie at least)... it just doesn't seem like your getting into "the spirit of things"... which I thought would be essential given the line of work your in...

anyway... To the Movie itself... I think the main dissapointment is, as everyone has pointed out, is that this is NOT a zombie movie... it should be called something else... but this aside, ok it wasn't great, but I thought it was an ok time-passer, curiosity, IMO anyway.

reply

[deleted]

Hey... if the general public didn't "watch anything" as you put it... you'd be out of a job... ;)

And I did enjoy your "back from the dead" weekend, well most of it anyway... and I'll be and have been watching out this week aswell.

reply

Aye!
Trade descriptions surely should be prosecuting the people whoever made this film!
It clearly states a "Zombie Massacre" in it's title!

...It's not helped also by the fact its one of the worst horror movies i've ever seen.
Boring , mundane -soo bad that it's not even funny.
Just a boring crap terrible film.

reply

Caught it on Zone Horror last night, actually. It's humourous. Craptacular. Had me laughing out loud at some points but overall bad. Nothing but humourously bad.

reply

[deleted]

There is no zombies, gore, sex, action, or acting.


1st scene there is nude woman in shower then a sex scene, a goats throat was slit and some ones head was smashed and brains coming out, that was gore and action. The blood from goat raised a Zombie and there was acting, most of it bad, but still acting and that's all in the 15 minutes that I have seen so far as I am watching it now. :p

Actually about the 1st 15 minutes or so is as good as it gets, probably best to fast forward to the end after that and then forget it lol.
Most people are expecting zombies with arms out saying *brains* but this is like original zombie movies with the dead resurrected by voodoo. Those movies that were made before Romero was even born lol.

2/10

reply

[deleted]

Agreed. This film was a real stinker. I especially hated how the annoying and unlikable idiot characters did the dumbest things to make their already dire situation even worse. 2 out of 10 from me.

I've been chasing grace/ But grace ain't easy to find

reply